۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 24917-31053      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ مرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ مرداد    تعداد بازدید : 749
کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد؛

آزمون مرحله کشوری بخش معارف جشنواره قرآن و عترت سه شنبه هفته آینده در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود

آزمون مرحله کشوری بخش معارف جشنواره قرآن و عترت منطقه ۱۰ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، روز سه شنبه 8 مرداد ماه، همزمان با سراسر دانشگاه های علوم پزشکی در سالن ورزشی ۹ دی واقع در پردیس این دانشگاه برگزار خواهد شد.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با مفدا، ابراز امیدواری کرد نتایج جشنواره قرآن و عترت ظرف یکی دو روز آینده منتشر شود .

ناهید طاهری گفت:  در این دوره از جشنواره قرآنی وزارت بهداشت ۵۷ هزار نفر در بخش معارف قرآنی و سیره معصومین که به صورت کتبی برگزار می‌شود شرکت کرده‌اند.

وی افزود: پس از بخش معارف قرآنی و سیره معصومین، بخش آوایی با یازده هزار نفر ثبت نام کننده در رتبه بعدی قرار دارد و رشته های هنری نیز با ۹ هزار نفر شرکت کننده در رتبه سوم قرار دارد. همچنین در بخش ادبی ۳ هزار نفر و در پژوهشی هزار و ۵۰۰ نفر و در بخش فناوری ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده اند.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی هر ساله با شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره در دو بخش دانشجویان و اساتید به مرحله ملی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شهریور ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

 

 

367188
نظر شما :
captcha