۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
کد : 25281-32812      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ آبان   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ آبان    تعداد بازدید : 826
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه؛

پرداخت های پرسنلی اولویت کاری مسئولان دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: پیگیری و پرداخت های پرسنلی بعد از تامین هزینه های دارو و تجهیزات بیماران، اولویت کاری مسئولان دانشگاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان،  دکتر مسعود مقدری افزود: همانگونه که همکاران محترم استحضار دارند، در ماه های اخیر شاهد کسری بودجه در پرداخت حقوق پرسنل بوده ایم که علی رغم همه این کسری های موجود که در ماه اخیر به 26 میلیارد تومان کسری رسیده بود با پیگیری های صورت گرفته و رایزنی های انجام شده هر چند با تاخیر اما حقوق پرسنلی پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه این مشکل تا پایان سال و لایحه جدید بودجه ادامه دارد اما قطعا تلاش خواهیم کرد که خدشه ای در پرداخت حقوق پرسنل صورت نگیرد.

 

وی در مورد مزایای پرسنلی از جمله اضافه کار،کارانه و سایر موارد افزود: سعی شده در صورت تامین بودجه پرداخت مربوطه به پرسنل صورت گیرد.

 

دکتر مقدری گفت: علی رغم اینکه گفته می شود دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پرداخت پرسنلی از متوسط کشوری و سایر دانشگاه های علوم پزشکی عقب تر است، چنین چیزی صحت ندارد و حتی اگر با سال های گذشته پرداخت های پرسنلی مقایسه کنیم وضعیت موجود دانشگاه در خصوص پرداخت ها از سال های گذشته مطلوب تر شده است به طوری که در سال های اخیر شاهد تاخیر 10 ماهه در پرداخت های پرسنلی بودیم که با تلاش فراوان این تاخیر به شش ماه رسانده شده و امید است که با تامین اعتبار بتوانیم فاصله زمانی تاخیر ها را به حداقل برسانیم.

 

وی تاکید کرد: این اطمینان را به پرسنل دانشگاه می دهم که علی رغم مشکلات و سختی های موجود، مسئولان دانشگاه بعد از تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز بیماران اولویت خود را تامین پرداخت های پرسنلی گذاشته اند.

 

 

نظر شما :
captcha