۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 27765-34696      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ بهمن   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ بهمن    تعداد بازدید : 770

تمهیدات اورژانس پیش بیمارستانی کرمان در مراسم اربعین سردار دل ها

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اورژانس پیش بیمارستانی کرمان با 38 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس، ۱ فروند بالگرد اورژانس هوایی، آماده ارائه خدمات فوریت های پزشکی به عزاداران در مراسم اربعین شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی، دکتر سید محمد صابری در این رابطه افزود: در شهر کرمان با استفاده از 38 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتورآمبولانس به مردم شریف استان و دوستداران سردار شجاع اسلام ، در مراسم اربعین شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی شرکت می نمایند، خدمات فوریت های پزشکی را ارائه می دهد.

 وی ادامه داد: تعداد یک بیمارستان سیار و دو پست درمان اضطراری نیز در روز اربعین در مجموعه مسجد صاحب الزمان (عج) برپا خواهد شد.

دکتر صابری گفت: به منظور تسریع در امر دسترسی و رسیدگی به بیماران و مصدومان در محل های پر ازدحام، علاوه بر آمبولانس های مستقر در محل برگزاری مراسم، تعداد 25 نفر کارشناس فوریت های پزشکی به صورت پیاده در بین جمعیت مستقر و ارائه خدمت می نمایند.

وی بیان کرد: تمامی بیمارستان های دانشگاهی، نظامی، خصوصی و تامین اجتماعی شهر کرمان در آماده باش کامل بوده و اقدامات و تمهیدات لازم جهت پذیرش و درمان سریع بیماران نیز پیش بینی شده است.

به گفته وی پایگاه های اورژانس جاده‌ای به منظور دسترسی سریع تر به مصدومان حوادث ترافیکی و پشتیبانی از شهر کرمان در طول محورهای مواصلاتی و در حاشیه جاده ها، مستقر و آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: بالگرد اورژانس هوایی نیز آمادگی کامل جهت انجام مأموریت های محوله دارد.

 

 

نظر شما :
captcha