۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 24917-34950      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند    تعداد بازدید : 722

بررسی اقدامات مناسب درخصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در فضای دانشگاه

جلسه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه با حضور جمعی از مسئولان این معاونت در راستای اقدامات مناسب و در دستور کار این معاونت، در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، مدیر دانشجویی اقداماتی که تاکنون در سطح دانشگاه انجام شده را تشریح کرد.

نکونام افزود: این اقدامات شامل توزیع ماسک، دستکش و کلاه و روپوش جدید به پرسنل بخش تهیه، طبخ و توزیع مواد غذایی؛ نظارت بر رعایت موازین بهداشتی توسط پرسنل سلف سرویس؛ ضدعفونی مضاعف ظروف پس از شستشو؛ گندزدایی مرتب سطوح؛ حذف غذاهای خام ازجمله سبزی و سالاد از برنامه غذایی و جایگزین مناسب برای آن و شروع گندزدایی سطوح در خوابگاه‌ها است.

همچنین مقرر شده اقدامات ذیل با محوریت نامه معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی وزارت خانه در اولویت انجام قرار گیرد.


۱_در فضاهای مجازی و کانالهای دانشجویی دستورالعمل کشوری پیشگیری از کرونا گذاشته شود و همچنین پمفلت و بروشورهای آموزشی از معاونت بهداشتی تهیه و در اماکن فرهنگی دانشجویی توزیع و نصب گردد.


۲_جهت بازدید کارشناسان بهداشتی معاونت بهداشتی و واحد مبارزه با بیماریها از خوابگاه‌ها و  سلف سرویس هماهنگی‌های لازم بعمل آید.


۳_خوابگاه‌های دانشجویی و سلف سرویس هر سه روز یک مرتبه توسط شرکت معرفی شده از معاونت بهداشتی ضدعفونی گردد.


۴_درصورت مشاهده فرد مشکوک به کرونا تا رسیدن کادر درمان، وی در یک اتاق جداگانه نگهداری و بلافاصله از طریق اورژانس به بیمارستان انتقال داده شود.


۵_شورای صنفی دانشجویان رابط جهت بررسی و پایش وضعیت بیماری در خوابگاه‌ها و سایر اماکن معرفی نماید و آموزشهای لازم به آنها داده شود.


۶_یک جلسه آموزشی با هماهنگی معاونت بهداشتی جهت توجیه کارکنان خوابگاه‌ها و کارکنان غذاخوری و آشپزخانه‌ها و همکاران گرامی گذاشته شود.


۷_درصورت وجود دانشجو در خوابگاه های دانشجویی و عدم تعطیلی دانشگاه، از طرف اداره مشاوره اقدامات لازم بعمل آید.


۸_در سالن غذاخوری، غذا در ظروف یکبارمصرف توزیع و از سرو غذا در سالن غذاخوری جلوگیری بعمل آید.


۹_اتوبوس های حمل و نقل دانشجویی نیز ضدعفونی شوند

.

 

IMG_0409
IMG_0410
IMG_0415
IMG_0416
نظر شما :
captcha