۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 25281-36318      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير    تعداد بازدید : 549

زیبایی انجام رسالت پزشکی در روزهای کووید ۱۹

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان انجام رسالت پزشکی را در این روزهایی که همه با کووید ۱۹ مقابله می کنند زیبا عنوان کرد و گفت: ایثار،گذشت و جهاد کادر درمان از زیبایی های این روز هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سردار پاسدار معروفی ۲۲ تیرماه در دیدار با رئیس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس شاهد زیبایی هایی بودیم امروز این زیبایی را از سوی کادر درمان شاهد هستیم و باید بگوییم امروز جهاد مقدس تکرار شده است.

 

وی با بیان اینکه در جهاد مقدس همه مسوول هستند و همه مورد امتحان قرار می گیرند، اظهار داشت: امروز جهادگران مقدس شامل پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، کادر درمان در همه بیمارستان ها خودشان را در این جهاد وقف کرده اند.

 

وی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر درمان استان کرمان قدردانی کرد و گفت: خدمت رسانی به جامعه از اهداف سپاه ثارالله استان  و سپاه پاسداران است و ما از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان بودیم و همچنان نیز این همراهی ادامه خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: سپاه ثارالله این آمادگی را دارد تا کارگاه تولید مکانیزه ماسک را در استان راه اندازی نماید.

 

وی ادامه داد: همچنین این آمادگی وجود دارد در هر کجا که نیاز است سپاه ثارالله مسوولان استان را یاری کند.

 

دکتر حمید رضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار اقدامات انجام شده این دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را تشریح کرد و از همکاری دستگاههای استان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد.

 

در پایان این نشست سردار معروفی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان قدردانی کرد.

 

1
2
10
8
4
7
11
9
13
12
نظر شما :
captcha