۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 24924-37444      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۹ دوشنبه ۷ مهر   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۹ سه شنبه ۸ مهر    تعداد بازدید : 378

نشست بصیرتی نیروهای پایگاه های مقاومت الغدیر و شهیده نعیمه شبکه بهداشت بهداشت و درمان زرند

نشست بصیرتی نیروهای پایگاه های مقاومت الغدیر و شهیده نعیمه شبکه بهداشت بهداشت و درمان زرند با حضور فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان، ششم مهر ماه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند، در این نشست، نیروهای بسیجی پایگاه های مقاومت الغدیر و شهیده نعیمه بهداشت و درمان زرند حضور داشتند.

در این جلسه  فرمانده سپاه ناحیه زرند، ضمن تشکر از همه بسیجیان و نیروهای بهداشت و درمان که در خط مقدم مبارزه باکرونا خدمت می کنند گفت: نبرد شما در مقابل کرونا کمتر از نبرد با نیروهای زمان جنگ کمتر نیست و بعضی مواقع شاید دشوارتر باشد که از این همت بلند شما صمیمانه تشکر می نما یم.

سرهنگ کردی با اشار به هفته دفاع مقدس و همت بلند همه ی شهدا و ایثارگران که حماسه بزرگ خلق کردند گفت:ه دنیا تحت شعاع این نبرد هشت ساله قرار گرفت و تمام معادلات دشمن را برهم زده که این ایثار و از خود گذشتگی را به همه مردم شریف و ملت عزیز تبریک عرض می نمائیم.

وی گفت:  دشمنان به مراتب تلاش می کنند که ارزش و نقش دفاع مقدس را کمرنگ کنند و وارد تحریفاتی شوند که بتوانند قداست این ایثار گری و از جان گذشتگی ملت ایران را ضعیف جلوه دهند که خوشبختانه به یاری خداوند متعال تیرهای آنها به خطا رفته و تمام توطئه های آنها نقش بر آب می شود.

وی در پایان افزود: همه شما باید به بسیجی بودن خود افتخار کنید که یاری هستید برای محرومان و خواری هستید برای چشم دشمنان.

 

 

IMG_4373
IMG_4393
IMG_4394
IMG_4407
IMG_4409
IMG_4417
نظر شما :
captcha