۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 27761-38174      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۹ جمعه ۳۰ آبان   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۹ شنبه ۱ آذر    تعداد بازدید : 363

جلسه همفکری و هم اندیشی در حوزه فرهنگی بیمارستان شهید باهنر برگزار شد

جلسه همفکری و هم اندیشی در حوزه فرهنگی بیمارستان شهید باهنر، ۲۸ آبان در مسجد این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، این نشست با محوریت تشریح نحوه برگزاری و بررسی تخصصی آیین نامه های جشنواره بین المللی وزارت بهداشت (سیمرغ) با حضور نماینده دفتر نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه در بیمارستان شهید باهنر و سفیر بیمارستانی جشنواره سیمرغ و جمعی از همکاران نوابغ فرهنگی برگزار شد.

 در این جلسه حجت السلام و المسلمین حسنی ضمن تشکر از حضور دوستان و همکاران برای حضور و همکاری در برگزاری جلسات فرهنگی، به بیان اهداف فرهنگی تبیین شده، احکام تشریح شده پیامبر گرامی اسلام و دستورات و رهنمود های مقام معظم رهبری پرداخت.
وی  همزمانی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت و پاندمیک شدن ویروس کرونا را فرصتی برای فعالیت هرچه بیشتر و پورشورتر بخش فرهنگی‌ در جهت ترویج روحیه نیکوکاری و انسان دوستی پرسنل بیمارستان دانست.
در ادامه جلسه، محمدسجاد رنجبر سفیر بیمارستانی جشنواره سیمرغ ضمن قدردانی از همکاری مستمر و موثر دفتر فرهنگی بیمارستان شهید باهنر (وابسته به دفتر نهاد رهبری) به بیان آیین نامه ها و دستورالعمل های جشنواره و معرفی بخش های مختلف آن جهت فعالیت و ارسال آثار همکاران بیمارستانی پرداخت.
وی با تاکید بر این نکته که بخش ملی و آزاد و بخش ویژه مدافعان سلامت که بخش جدید جشنواره است گفت: در زمینه های نویسندگی، هنرهای تجسمی عکس پوستر گرافیک خوانندگی و نوازندگی همکاران می توانند در هرکدام از این بخش ها اقدام به ثبت اثر نمایند. 
 
 مسئول امور فرهنگی وابسته به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با توجه به شناخت پتانسیل و ظرفیت انسانی در این بیمارستان خواستار حضور و معرفی دوستان فرهنگی جهت حضور حداکثری همکاران برای ثبت نام و ثبت اثر در جشنواره در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استعداد های نفهته در دیار کریمان شد.
در ادامه جلسه، پرواسی و افروغ به بیان سابقه فعالیت های خود در قسمت فرهنگی پرداختند و از اعلام آمادگی خود برای حضور در بخش موسیقی جشنواره خبر دادند.
و همچنین سایر اعضا پیشنهادهای خود را در این زمینه مطرح کردند.
 
 
 
 
نظر شما :
captcha