روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
کد : 24923-17245      تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ آبان تعداد بازدید : 1200

عمومی | فروش رمان "نامیرا" با بیش از 65% تخفیف ویژه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

فروش رمان "نامیرا" با بیش از 65% تخفیف ویژه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان
به مناسب ماه محرم توزیع کتاب "نامیرا" با بیش از 65% تخفیف همراه با کد شرکت در پویش مطالعاتی روشنا در فرهنگسرای باران انجام می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای باران، قیمت این کتاب 17000 تومان می باشد که نسخه جدید این کتاب با قیمت 6000 تومان و با طراجی جلد جدید توزیع می گردد.

برای اطلاع از پویش مطالعاتی روشنا می توانید اینجا کلیک نمایید 

بر پایه این گزارش، نامیرا رمانی تاریخی است که ریشه در واقعیت کربلا دارد. عنوان این کتاب نیز همین مساله را تداعی می‌‌کند و تاکید به روی فراموش نشدن نام کربلا واقعه عاشورا دارد.

این رمان تحلیلی دارد که به زیبایی تمام توانسته هنر و تحلیل تاریخ را با خود تلفیق کند. نامیرا اثری است که با مطالعه آن می‌توانیم بینش نویی نسبت به اتفاقات صحرای کربلا به دست آورد و به خوبی به سوالاتی اساسی درباره واقعه عاشورا از جمله علت حرکت امام از مدینه به کربلا، افرادی که با امام به مقابله پرداختند و علت اقدامشان و...پاسخ داده است.

"نامیرا" داستان عاشقانه هم دارد و نویسنده آگاهانه درام و رمانس را در کتابش خوب پرداخته است.

«عشق» در نامیرا عشق بازاری نیست؛ آنجایی که سلیمه دختر عمرو بن‌حجاج با ربیع پیمان زناشویی می‌بندد و خوشحال است که همسرش محب علی و اولاد اوست و خشمگین می‌شود که چرا پدرش به حسین علیه‌السلام پشت کرده است.

این عشق آن قدر قوی است که وقتی ربیع کارش به تردید می‌کشد، سلیمه هشدار می‌دهد که پیوند آن دو از سر حب علی و حسین علیهماالسلام است.

در داستان کسانی را می‌بینیم که در لحظه‌های آخر به کاروان امام می‌رسند و البته چه خوش می‌رسند. اینان مدیون یک لحظه محاسبه‌ی درست هستند تا بسوی امام بروند و البته می‌روند و می‌توانند با امام باشند .