روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
کد : 25281-27405      تاریخ انتشار : ۱۳۹۷ جمعه ۱۰ اسفند تعداد بازدید : 4691

اخبار دانشگاه | تور آینده آموزش علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد

تور آینده آموزش علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد
تور آینده آموزش علوم پزشکی به مناسبت روز جهانی آینده، در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۹ اسفندماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در این تور  برنامه هایی چون سخنرانی، کار گروهی و بازی های مربوط به آینده انجام شد.

قائم مقام پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این رابطه گفت: در راستای توسعه ماموریت آینده پژوهی در کشور برای اولین بار این تور با استفاده از تجارب بین المللی، برنامه ریزی و فراخوان ملی شد.

دکتر رضا دهنویه افزود: حدود ۴۰ نفر شرکت کننده از مناطق مختلف آمایشی، اساتید و کارشناسان از دانشگاه علوم پزشکی کرمان و خارج از این دانشگاه حضور داشتند و بخش های مختلف این تور توسط آقایان دکتر نخعی، دکتر صلواتی زاده، دکتر گلکار و دکتر دهنویه برگزار شد.

وی ادامه داد: تنوع رشته های شرکت کننده در تور جالب بود و در این تور ۱۵ رشته مختلف تحصیلی از جمله پزشکی، پرستاری، مامایی، آینده پژوهی، داروسازی، علم سنجی، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، علوم تشریحی، بهداشت جامعه، کتابداری، هماتولوژی، بیوشیمی، بهداشت حرفه ای و ... حضور داشتند و این نشان می دهد تقویت نگاه به آینده در همه رشته ها ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: باید نسبت به تغییرات محیطی حساس باشیم و ضمن آمادگی مواجهه با تهدیدات از فرصتهای پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و لازمه این کار تقویت نگاه به آینده است.

 به گفته وی بازخورد شرکت کنندگان بعد از برگزاری تور بسیار مثبت بود و همین باعث شد که بصورت جدی برنامه ریزی برای تکرار چنین تورهایی را در اولویت قرار دهیم.