سامانه پاسخگویی 190 در خصوص پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص کرونا ویروس، در معاونت بهداشتی دانشگاه راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه گفت: این سامانه با چهار خط فعال و با حضور کارشناسان بهداشت و درمانی و پزشک عمومی دوره دیده، به سوالات مردم در این زمینه پاسخ می دهد.
دکتر سیروس سالاری افزود: این کارشناسان از ساعت 8 صبح تا 11 شب به سوالات مردم پاسخ گفته و راهنمایی لازم را به آنها ارائه می دهند.
وی گفت: به طور میانگین حدود 70 تماس در ساعت با این مرکز گرفته می شود و 12 کارشناس در سه شیفت کاری پاسخگوی همشهریان هستند.
وی ادامه داد: بیشتر سوالات مردم در خصوص علائم بیماری کرونا، نحوه درمان و پیشگیری، تهیه محلول های ضدعفونی کننده، کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک دربازار و شکایت از مراکز و اماکنی است که بهداشت را رعایت نمی کنند.