روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
کد : 25281-37223      تاریخ انتشار : ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۶ شهريور تعداد بازدید : 341

اخبار دانشگاه | ایده بازار سلامت دیجیتال برگزار می شود

ایده بازار سلامت دیجیتال برگزار می شود
ایده ‌بازار امیرکبیر نخستین رویداد ملی ایده‌بازار سلامت دیجیتال را با شعار “فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی” دردی‌ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

 این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

 

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو نمودن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

 

ایده ‌بازار سلامت دیجیتال در تلاش است با شناسایی فناوری‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آن­‌ها، گامی مؤثر در مسیر رفع چالش‌های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.

 

فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی digitalhealth.ideasbazaar.ir، حداکثر تا ۱۵ آبان‌ماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام نمایند.

 

ایده ‌بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته فناوری اطلاعات و رباتیک پزشکی این دفتر را برعهده دارد.

 

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، اداره‌کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن صنفی متخصصين تجهيزات پزشکی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی شهید بهشتی، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران و شتاب‌دهنده هلثینو از دیگر حامیان این رویداد ملی هستند.