۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 25281-46924      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۱ دوشنبه ۱۷ مرداد   تعداد بازدید : 148

پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز خبرنگار

دکتر مهدی احمدی نژاد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت. متن پیام به این شرح است:

به نام خداوند لوح و قلم

 

فرا رسیدن ۱۷ مردادماه با گراميداشت سالروز شهادت الگو و اسوه خبرنگاران، شهید صارمی فرصت مغتنمی است تا از طلایه داران جهاد تبیین و همراهان همیشگی مدافعان سلامت، اصحاب محترم رسانه تشکر و قدردانی نمایم.

 

 صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسالتی بس مهم و خطیر در توسعه و پیشرفت جامعه بر عهده دارند و در برهه ها و مقاطع مختلف در کنار مردم و مسئولان به عنوان حاملان پیام و مرسلان خبر به تحلیل واقع بنیانه ای از وقایع پرداخته اند.

 

باور دارم که حضور شما عزیزان در عرصه سلامت ظرفیت ویژه ای را در اختیار ما قرار داده که ستودنی است و تبلور آن را در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه سلامت به ویژه در دوران همه گیری کرونا شاهد بوده ایم.

 

کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از کرونا متعاقب مجاهدت مدافعان سلامت در واکسیناسیون گسترده جامعه، ناشی از فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسبی بوده است که ترغیب جامعه را در دریافت واکسن به دنبال داشته است و نقش موثر رسانه ها در این مهم بر کسی پوشیده نیست.

 

مواره شاهد بوده و هستم شما عزیزان در خط مقدم تلاش رسانه‌ای خود به ما در عرصه سلامت، درس شجاعت، صراحت، پاسخگویی به مردم و ایثار می‌آموزید.

 

در این فرصت لازم می دانم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان  مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذير خبرنگاران، به ويژه خبرنگاران بخش سلامت كه در ارتقای سواد سلامت جامعه سعی فراوان داشته اند، اعلام دارم.

 

زحماتی که شما عزیزان در راه رسالت خود ایفا می کنید بر کسی پوشیده نیست و همواره مردم و مسئولان قدردان این تلاش ها هستند و زبان برای این قدردانی الکن است و واژه ها کم.

 

فقط می توان گفت، چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید.

 

 در پایان بار دیگر ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، آرزو می کنم با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقای سطح سلامت جامعه موفق و موید باشید.

نظر شما :
captcha