دو شنبه 19 خرداد 1404
کد : 24923-19925      تاریخ ایجاد : چهار شنبه 3 ابان 1396   تعداد بازدید : 517

رضایتمندی ارباب رجوع اولویت کار مدیران شبکه های بهداشت و درمان باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان یکی از اولویت های کاری مدیران شبکه های بهداشت و درمان تحت پوشش این دانشگاه را رضایتمندی ارباب رجوع عنوان کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد در نشست با مدیران شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه افزود: با توجه به مسائل و مشکلات مالی که وجود دارد نحوه مدیریت مهم است.

 وی گفت: زمانی که بودجه کم است باید مدیریت هزینه کنیم، بهره وری را افزایش دهیم و از امکاناتی که موجود است به بهترین نحو استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه ایده پردازی خوب است، گفت: برای این ایده ها باید برنامه ریزی کنیم  تا در یک فرصت زمانی مناسب انجام شوند.

 وی با تاکید بر حضور فعالانه مدیران شبکه های بهداشت و درمان در مجموعه تحت سرپرستی خود گفت: باید حضوری فعالانه در تشکیلات اداری داشته باشیم تا با همدلی و وحدت رویه کارها پیش روند.

 وی همچنین ادامه داد: انتظار دارم با نمایندهای مجلس در حوزه تحت مسئولیت خود، مسئولان شهرستان، خیرین و سرشناسان ارتباط و تعامل داشته باشید.




 

نظر شما :
captcha