رييس شبكه بهداشت درمان سيرجان در اين رابطه گفت: با توچه به اهميت خدمات درماني در واحد بيمارستاني كه با جان بيماران هم در ارتباط مي باشد، توجه ويژه به نحوه ارائه خدمات، كيفيت آن و رضايت مندي بيماران امري ضروري است. دكتر سيدعلي رضوي نسب افزود: استقرار سيستم مديريت كيفيت در چنين واحدهايي به نحوي كه با پرداختن به مقوله كيفيت و رضايت مندي، مجموعه را به نحو مطلوب سازماندهي و به سمت بهبود ارتقا دهد، يك الزام مديريتي احساس مي شود.
وي ادامه داد: اين سيستم مديريت كيفيت بايد به عنوان يك الگوي فراگير و اثربخش در جهت بهبود در بيمارستان امام رضا(ع) استقرار گردد.
دكتر رضوي نسب اظهار داشت: ما همچنان در ابتداي راه هستيم و حفظ اين روحيه در استمرار و نهادينه شدن آن توسط همه همكاران لازم مي باشد و به طور يقين نتيجه موفقيت آميز اين آزمون، وظيفه بنده را در عمل به تعهداتم سنگين تر خواهد نمود.
وي ادامه داد: به همين مناسبت بر خود لازم مي دانم از تلاش هاي شبانه روزي همه همكارانم در حوزه هاي درماني، اداري، پشتيباني و پاراكلينيك كه سهم به سزايي در اين موفقيت داشتند و همچنين رييس بيمارستان و مديران آن كه با نگرش بر مقوله كيفيت در ارائه خدمات درماني تلاش نموده اند، تشكر كنم.