دو شنبه 19 خرداد 1404
کد : 27742-20965      تاریخ ایجاد : شنبه 21 اسفند 1389   تعداد بازدید : 831

براي سومين سال پياپي روي داد؛تاييد گواهينامه ايزو براي بيمارستان امام رضا(ع) سيرجان

براي سومين سال پياپي سيستم مديريت كيفيت ايزو 2008-9001 اين هفته در بيمارستان امام رضا(ع) سيرجان مورد تاييد قرار گرفت.

رييس شبكه بهداشت درمان سيرجان در اين رابطه گفت: با توچه به اهميت خدمات درماني در واحد بيمارستاني كه با جان بيماران هم در ارتباط مي باشد، توجه ويژه  به نحوه ارائه خدمات، كيفيت آن و رضايت مندي بيماران امري ضروري است. دكتر سيدعلي رضوي نسب افزود: استقرار سيستم مديريت كيفيت در چنين واحدهايي به نحوي كه با پرداختن به مقوله كيفيت و رضايت مندي، مجموعه را به نحو مطلوب سازماندهي و به سمت بهبود ارتقا دهد، يك الزام مديريتي احساس مي شود.

 وي ادامه داد: اين سيستم مديريت كيفيت بايد به عنوان يك الگوي فراگير و اثربخش در جهت بهبود در بيمارستان امام رضا(ع) استقرار گردد.

دكتر رضوي نسب اظهار داشت: ما همچنان در ابتداي راه هستيم و حفظ اين روحيه در استمرار و نهادينه شدن آن توسط همه همكاران لازم مي باشد و به طور يقين نتيجه موفقيت آميز اين آزمون، وظيفه بنده را در عمل به تعهداتم سنگين تر خواهد نمود.

وي ادامه داد: به همين مناسبت بر خود لازم مي دانم از تلاش هاي شبانه روزي همه همكارانم در حوزه هاي درماني، اداري، پشتيباني و پاراكلينيك كه سهم به سزايي در اين موفقيت داشتند و همچنين رييس بيمارستان و مديران آن كه با نگرش بر مقوله كيفيت در ارائه خدمات درماني تلاش نموده اند، تشكر كنم.

نظر شما :
captcha
نظرات بینندگان
 
نمایش بیشتر...