۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 24912-32760      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان    تعداد بازدید : 1203
به مناسبت هفته سلامت بانوان صورت پذیرفت؛

دیدار جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با امام جمعه کرمان

به مناسبت هفته سلامت بانوان، جمعی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرمان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، در این دیدار دکتر زهرا حسینی رئیس دفتر بانوان استانداری کرمان و تعدادی از نمایندگان حوزه بانوان سازمان های مختلف نیز حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در کرمان در این جلسه گفت: در بین علوم، اشرف ترین علوم، علمی است که با انسان سر و کار دارد، و علم سلامت جزو اشرف ترین علوم است.

حجت الاسلام علیدادی افزود: از انجا که نقش زنان در شادابی و سلامت یک جامعه بسیار زیاد است، علمی که مربوط به زنان باشد نیز از اشرفیت بالاتری برخوردار است.

وی ادامه داد: هر حرکتی که در جامعه به سلامت جسمی و روحی بانوان مربوط شود از ثواب بیشتری برخوردار است، زیرا بیشتر نقش زنان در رابطه با تربیت انسان هاست.

وی در خصوص اهمیت همکاری سازمان های مختلف در انجام اقدامات مرتبط با سلامت گفت: سلامت یک مجموعه مرکب است که معدل درس های مختلفی است که هر سازمانی ممکن است در رابطه با یک یا چند درس آن فعالیت داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی افزود: آنچه که اهمیت دارد بالا بردن معدل سلامت در جامعه است که نیازمند بالا بردن نمره در تمامی دروس است و اگر یک درسی نمره پایینی داشته باشد باعث پایین آمدن معدل می شود.

گفتنی است، در این جلسه بانوان حاضر، دغدغه ها و خواسته های مرتبط با بانوان در جامعه را با نماینده ولی فقیه در کرمان در میان گذاشتند.

 

 

11
2
22
3
33
4
5
6
8
9
نظر شما :
captcha