سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در این کارگاه آموزشی گفت: اهمیت روابط عمومی و اطلاع رسانی در جلب اعتماد مردم در مواقع بحرانی بسیار مهم است.
دکتر "امین صابری نیا" افزود: در مواقع بحرانی، باید اطلاع رسانی توسط روابط عمومی ها انجام شود تا اخبار ضد و نقیض باعث آشفتگی و بی اعتمادی مردم نگردد.
سرپرست بخش ستاد هدایت عملیات در بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: داشتن اطلاعات کافی برای بروز واکنش های مناسب در مواقع بحران از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی توجیهی است.
"غلامرضا خادمی پور" گفت: تیم روابط عمومی و اطلاع رسانی یکی از تیم هایی به شما می رود که در مواقع بحرانی در کنار تیم های بهداشتی و درمانی فعالیت می کند.
وی گفت: زمانی که یک بحران اتفاق افتاده باشد، دیگر زمان فکر کردن نیست بلکه باید بر اساس تفکرات و برنامه ریزی های قبلی عمل کرد.



